cricket on prime.

Yo!!

nu är vårat internet "upp and running" igen så blir till en kort uppdatering.. igår (fredag) va tanken att jag, efter att ha sprungit ca en mil längs vattnet, skulle komma förbi sofies jobb och hänga där tills hon slutade. kom dit vid 8-tiden, kollade på rugby (som för övrigt är hur coolt och hårt som helst), pratade med sofies jobbarkompisar och provade den nya zealändska ölen. Rund kvart i elva fick sofie reda på att hon troligtvis skulle få stanna till efter midnatt, då denna rugbymatch var en "stormatch" som lockade mycket folk.. då bestämde jag mig för att gå hem och fortsätta försöka vända runt dygnet (lite i taget, sakta men säkert).. idag har jag inte gjort mycket, sprang kanske en halvmil, sen pallade jag inte mer efter gårdagens runda, hem och duscha, sen har jag varit och upptäckt Queen's street och avslutade eftermiddagen med en subwaymacka nere i viadukten. nu väntar jag på att sofie ska sluta så vi kan börja peppa inför kvällen.. sitter och kollar på cricket med Rob, sofies flat mate.. han är så jävla skön!

aja, får se om jag lyckas få in några bilder, är inte riktigt min grej det här med bloggande så vi får se.. annars, håll till godo med endast text så länge.

sofie och jag har förresten blivit aspepp på att dra en sväng (haha, en sväng) till Australien eller ta typ en charter till fiji eller cook islands.. man vill ju inte komma hem blekare än man va när man åkte. som vanligt med väder på mina resor så har det varit bästa sommaren här på 20 år, fram tills jag kom.. nu blåser det och är mulet, långärmad på =(

from down under, keep it unreal!
hejdå.


Kommentarer
Postat av: Freggan

I miss you so much it hurts sometimes :)

2009-03-14 @ 16:31:00
URL: http://kortmengott.blogg.se/
Postat av: mormor

Jaa "sväng"på ni,ha ha.Det gäller ju att passa på medan ni är på den sidan jordklotet.Jag är hundpromenerare åt hundarna Kemppi,Åsa ligger snart på operationsbordet(hon trodde kl.14)usch stackars henne men förhoppningsvis ska det bli bra efteråt.Jag var alltså ute med 4 vilda hundar på rastning,ja ja det gick ganska ok.

Krama om syrran,puss o kram.

2009-03-16 @ 13:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0