2 på 7.

sådär ja! andra inlägget på 7 timmar.. vart ska detta ta vägen? nu har vi iaf hittat ett riktigt härligt backpackers ca 20 min bilväg från Kaiteriteri, som vi imornbitti ska kasta loss ifrån med vår kajak. dessa 20 min bilväg är ca 4 km serpentinväg. helt stört men väldigt fint!

har precis ätit nudlar för andra dagen i rad då vi börjat inse att pengarna räcker ju inte för evigt.. sjukt jobbigt det här med dollar.. för er som inte vet är $1 ca 5 skr.. man glömmer ofta bort hur mycket $20-sedeln faktiskt är värd.. det gör det ju inte lättare direkt när de har $2-mynt och jag verkligen avskyr mynt.. dum som jag är kastar jag i princip bort mina mynt vilket skulle kunna ge en liten förmögenhet med ett lite mer ekonomiskt tänk.. men de flesta av er känner väl till att jag föddes utan förmågan att spara!

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. vi har det riktigt bra och som sagt va vädret i dag fantastiskt så vi hoppas på att det håller i sig! har kommit igång att småtjafsa lite med varann nu också.. märks att vi varit ifrån varann i 9 månader ;)

nej nu ska jag fixa lite annat för att snart "call it a night"!
..eller vem vet, kanske kommer ett nytt inlägg snart..... kommer iaf bilder på fallskärmshoppningen imorn!

gonatt och gomorgon.

/A.


ibland håller vi samms ;)efter fallskärmshoppningen.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Starkt gjort att kasta sig ut från ett flygplan sådär,även om det är tandemhopp,men jag tycker det känns tryggare än att hoppa bungyjump,har jag fel???

Ni är duktiga att hålla oss informerade tycker jag,när det finns så mycket annat att göra.Tack för det.Men hördudu håll IHOP fingrarna så att inte pengarna(mynten)rinner så lätt,tänk efter vad de är värda innan du "kastar" bort dem.Var rädda om er när ni ska ut"i vattnat".Puss o kram.

2009-03-23 @ 14:51:13
Postat av: Jonne

Grattis till hoppet, inte för att jag förstår vem som kastar sig ut ur ett flygplan som fungerar dock.

Hoppas resan går kanon, här hemma laddar vi för cuperna i nyköping. HaD super så ses vi nästa gång!

2009-03-24 @ 01:36:40
URL: http://slangens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0