meat lovers.

Mmm mmm mmm.. och då menar jag inte låten med crash test dummies, utan pizzan jag och sofie precis slängde i oss. den hette "meat lovers" och hade nått så gott som ostfyllda kanter =) it was awesome! annars har vi inte gjort mycket idag, jag sov till halv två, idag kom tröttheten på riktigt! tog en promenad till ett supermarket och handlade på oss lite så vi klarar oss tills resan börjar på onsdag.. sen dess har vi ätit en pizza och kollar på gossip girl! för mig blir det nog sängen snart, ligger och halvsover i soffan! Alltså den här lägenheten är helt sannslös grym! för er som inte vet så bor ju min syster inneboende hos två nya zeeländska syskon. de pluggar båda vid universitetet, är 21 respektive 23 år gamla och är hur sköna som helst.. lägenheten ligger på nionde våningen i ett nybyggt höghus en gata ifrån Queens Street (motsvarar Drottninggatan i Sthlm, inte bara till namnet). En annan sak som gjorde mig överlycklig igår är att rob, en av de som bor här, har en gitarr.. kom och tänka på det på planet, fan va tråkigt att inte kunna lira gitarr på 3 månader! men nu är det problemet löst iaf.. nej nu pallar jag inte mer.. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Moster Åsa

Ostfyllda kanter, låter lovely.

Ser fram emot när du ska bjuda på en hemlagad sån:O)

Tänk vilken matkultur ni kan lära ut till oss här hemma när ni kommer hem i sommar. Ska bli sååå gott, jag anmäler mig som frivillig provsmakare :O)



Pöss & Kram :O)

2009-03-12 @ 15:38:09
URL: http://www.kemppis.se
Postat av: mormor

Mmmmm låter smaskens!!!!Själv håller jag på att laga husmanskost,har kokat rimmad oxbringa i 3 tim. o 20 min.nu så den bör snart vara så mör som det är tänkt....Har MMS:at o grattat mamsen idag,det blir ju ingen ordning på firandet!!Tack o lov idag är det 4-5 plusgrader så det här snöeländet bör smälta nu.Har ni sommar eller?

Vi hörs!

2009-03-13 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0